підвищуємо майстерність
агресія адресантів
Агресивне повідомлення, або Розпізнаємо емоції співрозмовника за розділовими знаками
Уявіть ситуацію: «Ви виконали завдання директора й отримали повідомлення: «Треба переробити». Усе б нічого, але ця крапка наприкінці насторожує. Мабуть, директор гнівається. Чи вам здалося? А як щодо колеги, яка в робочому чаті відповіла: «Спасибі за допомогу, уже не актуально))»? У цьому разі, напевно, назріває конфлікт». Як же з’ясувати, де пасивна агресія, а де лише ваша уява? Розберемо в статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ